9 november 2007

Shit va snö



























Ja men nu börja det likna något,mer snö vill vi ha=)!!!! Men det var en del att skotta i morse,å då ska ni veta att vi har en snöröjare som tar bort nästan allt! men hela hundgården ska ju skottas å det tar ju ett tag det oxå.
I går kom våran kära brevbärare in genom dörren med ett stort packet till MIG=) å det var det jag beställt ur www.englamaria.se!! Men jag såg ju ett problem,för jag ville hänga korgarna under tallrikshyllan,men ena korgen var ganska stor,men M såg inget problem i det så det kanske går ändå! Ska på jakt i huset i dag efter fler såna här krokar,dom finns ju lite här och där faktiskt!
Sen fick jag ju min plåtmail,så nu slipper posten ligga på bordet å skräpa;)



I kväll är det idol å de ska firas med julmust(jag är kär i julmust) och chips;) mums! Vem åker ut då?hm... jag tyckte rätt person åkte förra fredagen!
äh nu ha jag inge mer att skriva ner;)

kram till alla nära och kära!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att rätt åkte förra helgen, tacka svenska folket för det då! =) Ja, nog f*n har de kommit snö idag....å ändå har jag inte skottat en enda snöflinga ;)
Vi skulle ha släppt dogsen ngt!
Kram på d

Anonym sa...

saaa,vi må ju göra det! få se om vi kan fixa det i helgen eller i början av veckan. kram cflds

Anonym sa...

haha, klart jag fattade cflds! haha
å det var på dirren d! ;) ja, vad bra! så dom får busa på å springa lite grann... ikväll tror jag mattias åker tyvärr...:( vilken tror du? Kram

Anonym sa...

hårt läge;) hm...ja mattias kanske åker! vi får se;) vi får bestämma något,synd jag inte tog med en hund i onsdags:( vi fluma ju bara på halva dagen ändå då;) kram

Linneagården sa...

Hittade du några krokar? Sen tänkte jag på dina tapeter, jag kanske kan kolla in nån till veckan, om jag får nån...? för inslagning av klappar!
Här är man ju nästan insnöad... Thomas jobbar ikväll & han har slagit panel i lillhallen hela dan, snart klart!
F kom på att hon & lillebror skulle byta rum ikväll (17.00) så nu har vi gjort det, phu!!
Idol...njaa vem åker? beror på, hade dom nåt tema? kanske Mattias eller Amanda.
Kommer ni imårrn?