21 december 2007

Nu gör jag jul


Mums med nougat & ljusblockchocklad godisar=) Gott och lätt att göra!I LOVE IT

Detta e en jul gåva som vi får varje år av släkten på "annersia"=) ibland é det något att hänga på dörren eller i taket,ibland en krubba, och ibland blommor osv, det är så fint att få något hemma gjort varje år! Titta in lill råttan med julmössan=) haha den var sååå söt;) Jag såg ju mitt dröm tv rum i går när jag var och hämta julklappar hos M & R!! Herre gud så fint det var!! Det ska ni vara nöjd med=) Och tack V för en hel dag i går plus att du kom på kvällen och fixa mitt ...! Det blev helt super bra=)



GOD JUL PÅ ER ALLA VÄNNER SOM TITTAR IN OCH ALLA TREVLIGA BLOGGARE!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du! Ja det blev faktiskt inte så pjåkigt måste jag hålla med om=)Ha en bra jul nu å ät en massa god mat...Kramar från oss/Marielle

Anonym sa...

GOD JUL från oss! KRAM

Linneagården sa...

Har ni jul i huset nu & hittade ni nån gran idag?
God jul....men vi hörs väl innan dopparedagen skulle jag tro!!
Kram & Godnatt

Anonym sa...

Jo här ska ätas=)hehe! pjåkigt,nä du,det blev super bra, just att det var så stort och luftigt å fondväggen var ju toppen snygg! ojojoj=) hehe jag tror jag ska byta ut min fond vägg i tv till något liknande oxå,snyggt med svart grund=) jaja. Ha en toppen jul så hörs vi. kram cia

Anonym sa...

Måste erkänna att jag är sämst på teknik =)
Harè

Anonym sa...

Glömde skriva Tina

Anonym sa...

Haha ja jag är inte bäst ja heller men lite fatta man ju nu mera;) Ha en super bra jul och så hoppas jag att jag kan fli mig och hälsa på er snart. kram cia

Anonym sa...

God Jul från mig.. =) ha en riktigt skön helg.. Kram Monica

MiaMaria sa...

Önskar dig en underbar jul!
Miamaria