7 februari 2008

Skönt med en soft dag

Ja i dag ha vi en slöar dag, ha bara städat,bjudit sotarn på kaffe och varit i Strömsund på en massa affärer och handlat!

JAG lyckades hitta ett par Lee jeans och en tröja=) det hände inte igår att jag handlade kläder på helens!!! Gillar inte att handla där för hela ström har lika dana kläder och det tycker jag är himla tråkigt,plus att jag gillar egentligen inte de märken som finns där heller!! MEN idag så gick det vägen;) på rea till och med !!!


Nä nu ska jag gå ut till barnen igen och njuta av den fina dagen! Älskar soliga vinterdagar;)


7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!Det gör ingenting alls,jag älskar också vargar,tycker dom är så vackra djur!Du har jättefina naturbilder här på din fina sida,hit vill jag gärna komma igen..hoppas att det går bra att jag länkar till dig från min sida.=)Ha en fortsatt fin dag,och tack för ditt besök i min vrå!

Kramar Maria

Unknown sa...

Ps,ska kika runt lite nu på dina fina bilder,såg en god maträtt som jag ska titta närmare på.=)Må så gott!

Kram

Anonym sa...

Hallo Tack för tipset de blir nog tåg hem. Jag har också fyndat på helens mest åt Lars. Ska du in till Ö-sund och titta på VM?
Ha de bra KRAM

Unknown sa...

Tack för din gulliga kommentar..och nu ser jag mitt namn ju,så kul att du vill länka till mig,ha en skön eftermiddag och kväll..och du..jag gillar din mysiga sida,bilden längst ned är jättefin!

Kramar

Linneagården sa...

Men, wow...hur snygg ska inte du vara på lördag då? Vad snygga kläder du hittade må jag säga.
Bjuda sotar´n på kaffe,,,,,det lät lite farligt, hihi!!
Godnatt på dej!

Anonym sa...

Hejj bajb.. Hur mycket ska du ha för tunikan?? =) Jäklarns vad snyggt! Ringer dig senare (fast du är väl säkert redan vaken din tok =) )
Kram och ha det bra idag! Love u

Unknown sa...

Hej!Låter spännande,jag tycker om att se "det okända"på tv,det handlar ju om"riktiga" spöken och andar.Förresten nu ser jag ju bilden som du satt,den är så fin..har min ovanför min gästbok..du har inte funderat på att ha en egen gästbok?Isåfall är adressen Newbie.dk.Man kan sätta fina bilder och så,du kan ju kika i min gästbok,så får du se ifall du har lust.=)Ha en mysig Fredagskväll!

Kram Maria