6 maj 2008

Liten beställning

Jag känner att jag inte riktigt haft tid med bloggandet på slutet,det har varit så mycket med 30års kalaset och sen är det ju dags för ÅRETS första utställning på polarhundarna i junsele den 18/5 så det har varit lite träning osv=) Det är ju mycket jobb med att ha kennel men det är verkligen värt allt!!
Jag tog och gjorde mig en beställning på E.M hemsida oxå=)
Dessa ska stå på bron med några fina blommor i!!


Den här tyckte jag var väldigt fin och rolig! Kommer passa bra i köket.
Jag får be om ursäkt för jag har verkligen inte hängt med alla bloggar och hoppas det blir ändring snart!
Ha det så bra allihopa
Kram på er

9 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej.
Ta det lungt, allt har sin tid.
Kram vännen.

Christina sa...

Ibland har man annat för sig än att blogga.
Så fina saker du har beställt.
Ha det gott vännen
Kram

H@nn@ sa...

Hej, det är inte lätt när man har så mycket att göra. Och man måste ju planera det viktigaste först.. Riktigt fina saker du köpt.. Man får hoppas att dom passar..:D

Hanna

Smycka dig sa...

Oh så mysigt med valpar...speciellt spets raser är söta när de är små;D

Vägg hyllan var jätte fin..har varit sugen på att snickra ihop en själv ;)))

Vad fin din rygg tatuering är.. har ju diggat dina andra oxå
Ha det bäst
Kram
Lotta

Tina sa...

Inne och kikar lite bara -vet inte när jag hade tid med datorn senast, skulle skrivit i min egen blogg, men det kändes för tröttsamt =)
Lycka till med kalaset!

Pixi sa...

Bara träna på så du kan komma i final o viiiiinna skiten av dem!!Hehe Kramiz!

Tina sa...

Hej! Vågade inte ringa å störa så här på fredagskvällen, men jag tänkte höra hur det gick med kalaset? Har ju en karl som fyller 30 här med.... Är as-dålig på att ordna kalas. Är alldeles för nervöst lagd *haha* Tänkte få några tips ;) Främst på käk, för det vet jag ju att du är bra på. Hoppas allt är bra. Kram kram

Christina sa...

Trevlig Pingsthelg vännen
Kram

Unknown sa...

Ja det är säkert mycket jobb med en kennel,men säkert väldigt roligt också..du har ju sååå vackra hundar!=)Fina saker du har köpt,gillar dom söta blompinnarna och hinkarna och hyllan var väldigt fina!Har inte heller haft lust eller ork att blogga så mycket den senaste tiden.Ha en skön Söndag,sköt om dig vännen!

Kram Maria