3 juli 2008

Första bad turen på riktigt

Det var ju riktigt underbart väder i kväll,det var så skönt för jag har varit ledig halva dagen pga att jag varit in till östersund och röntgat mig och shoppa lite kläder till barnen och lite små saker till hemmet=) men som sakt,då kom jag ju hem lite tidigare.plus att maten redan fanns klar(sallad) så man hann ju med lite extra i dag=)
I morgon är det sista dagen på jobbet,sen får man en hel fin sommar att göra vad man vill på=)
Såååå skönt!
Kram på er

5 kommentarer:

Pixi sa...

Röntgat dej?? Vad fattas dej då?..vaD skönt det såg ut i vattnet det varf det säkert med,fniss!!!=)

J....y sa...

Hoppas inget allvarligt hänt me dej??
Skönt att vara ledig hela sommaren va?
Och mysa med nya vovven och ungar och sol!
Kan det bli bättre?
Kram från Jenny

J....y sa...

Men OJDÅ!!! Vad du måste ha fått gå igenom.....
Och att ändå vara så glad i hundar?
Starkt, tjejen!
Storkramen till dej!//Jenny

Synnøve. sa...

Hoppas det gick bra. Såg hos Jenny vad du råkat ut för.
Det är starkt gjort att inte bli skrämd för livet av hundar.
Men jag tror du är en stark kvinna.
Ha en fin söndag.
Natta vännen.
Synne :D

H@nn@ sa...

Hejsan, tack för din snälla komentar..:D Gud såå skönt med semester.. :) Vi får hoppas att du får bra väder också.. Går det bra med lill Nico? Ser att han har växt, går det bra med dom andra hundarna?

Ha de så bra
Kramar Hanna