9 juli 2008

Varit i stugan

Hallå
Vi har varit i stugan och solat och badat lite,bränt sig har man ju oxå gjort=(
men det har varit så härligt!
Här på bilden ser ni min tokiga pojk som ville vara "skogsmulle" *hihi*
Här nedanför ser ni en ren som varit på besök på gården!

Och här står han bakom stenen(Klicka på bilden för större bild)
Det vill säga,vi satt nere vid sjön och 15 meter upp är stugan,där stod renen och titta ner på oss.
Det var ju mindre roligt att dom vågar sig så nära in på en=)

Ha en fin kväll.
kram från mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysig ni har!!! HOppas att vattnet är inte iskallt.

Ha en underbar sommar. Själv, i Stockholm, sitter man och huttrar... det regnade hela dagen igår men är uppehåll hela dagen idag.

Ha det!
//chie
http://pikitinianos.blogspot.com

Anonym sa...

Tack för en underbar besök hos mig.

Hoppas vädret blir bättre imorgon så kan jag sitta i verandan och sola för sommaren är snart slut §:-))

Hoppas att du gillar mina blogsites och kommer tillbaka igen.

kramisar,
//chie

Linneagården sa...

Vilken söting....M alltså! Den där oönskade gästen var väl inte så vacker, hihi....!
Det blev ingen bilbingo utan barnen fick ta ett kvällsdopp i sjön istället.

Vi hörs. Kram & Godnatt /madelene

Synnøve. sa...

Skogsmulle var ju söt alltså hehe....
En ren så nära inpå. Men en ren är väl inte agresiv eller har jag missat nått där. Trodde inte de var så ilsna av sig. Men fina djur är det ialla fall.
Hoppas Nico har det bra. Ja de andra jyckarna med försås.
kramen vännen.
Synne.

Pixi sa...

Mysiiiigt!! Du har nåt att hämta hos mej! Toodeloo

J....y sa...

Haha! Söt skogsmulle!!!
Och fy attan va häftigt att se ren så där nära....fast säkert lite läskigt åxå...Kram, Jenny