5 augusti 2008

Jag har sån tur

Hej hallå
Här rullar det på som vanligt tycker jag, fick mig en tävlings släde i förrgår av en jätte snäll tant.
Det var inte helt fel=)
Katt maten börja bli billig här i huset och katten vill nästan inte äta något annat än fisk nu=)
Den här firren väger väl cirka 1,5kg så hon har väl mat några dagar nu.

Här håller killarna mina på roa sig med att kasta macka och se vem som får flest mackor,tror det har blivit som en rutin varje gång vi far och fiskar!


Här hittade barnen ett bra klätter träd vid remudden.

Här e mina tre små busar på en och samma bild.


Nä nu måste jag gå och fixa middagen,blir hemma gjord pizza.
Denna bild är rabarber paj med hackad mandel,ni ser ju hur mycket jag lämnade till resten av familjen ;) Jami.
Ha en trevlig kväll.
kram på er






3 kommentarer:

Linneagården sa...

Tjena moss. Å, vilken fin släde. Då blir det åka av i vinter..!
Vilka stor-fiskare ni börjar bli. Jag har haft syrran & mormor här ikväll & nu ska jag snart gå & lägga mig, en bok väntar igen!

Jag jobbar ons/to, hörs sen.

Kram kram /madelene

Synnøve. sa...

släden var ju kanon....
Förstår att maken får ta skotern haha....
Vad är det för fisk? En brax eller?
Katta är glad för den förstår jag.
Ska kanske ta och plocka av mina rabarber innan de blir förstörda hehe...
Din paj såg ju smarrig ut.
Kramen mig här.
Synne.

Sussie sa...

Hej på dej. Vilken fin blogg du har. Jag tycker att sibbar är de absolut vackraste hundarna som finns :) Ha en fin dag. Hittade hit via Synne (blåbär och annat snadder)