2 december 2008

hejsan hej

Hallåj
Ja då var det tisdag och dagarna bara rinner i väg för mig.
I dag får jag vara ledig men det är en himla massa att göra då istället.

Men tänkte visa lite juliga saker,ett fint hjärta som hänger på min vägg ute på bron.
Den har min kära släkting gjort till mig,visst är den fin?
Den här julrenen fick jag när jag fyllde år,den är så härlig.


Det är så mysigt med jul tycker jag,det lyser och är fint i varje fönster.

Och en liten tomte som plingar lite är oxå fin att ha.
Ja som ni märker så har jag kommit bort från bloggen men jag ska bättra mig tills nästa vecka;)
Ha en fin dag och en fortsatt bra veckan.
kram på er

11 kommentarer:

Anonym sa...

*skriker rakt ut*
Jag ÄLSKAR blåa tomtar..
Och RENEN!! Jisses så otroligt söt den var.
Du får det väldigt juligt och fint hos dig ser jag.
Ska göra mitt bästa här hemma också med mina pinaler. MEN ungkatterna gör nog att det blir lite ransonerat med pyntandet iår tyvärr. Annars river dom ner kulor och annat som dom sen matar hunden med.. Har INTE råd med vet.besök i julhelgen.. *fniss*

Kram på dig

Anonym sa...

Det var ett fint hjärta som du blev ägare till. Dessutom var renen oxå häftig. Hoppas att allt är bra med er. Sitter och tjuvbloggar på rasten...Må så gott. Kram C

Rebecca sa...

vad fint och juligt du har det...=) Hoppas din lediga dag varit bra.. kram från syster

Synnøve. sa...

Hej snuppa.
Fint pynt du har. renen var så söt. Fint hjärta.
Det var svårt att läsa texten till bilderna med den vackra bakgrunden.
Sänder en riktigt go vinterkram till dig.
Synne.

annette sa...

Härliga saker Du visar oss, renen tyckerjag var enormt söt, om man nu får säga så om en ren, ja Du har väl putsat lite hemma idag, eller har Du bakat kanske?

Stora Kramen //annette

Jenny sa...

Hej! Jag gillade hjärtat och den där myspysiga, blå tomten!!!

Får man fråga...Hur och i vad är hjärtat gjort?
Ser ut som gräs/mossa, men hur har man fäst fast det?
Spännande..
Och renen verkade kram-go´!
Natti, natti...Lindi

Pixi sa...

Oj vad snö!!! Sj gillar jag det inte alls,o e inte på julhumör heller men söt tomte o sånt kan jag uppskatta hos andra men det kommer väl..kramen till dej ! =)

Anonym sa...

Cia.. Om du har kontakt med Pixi så får du gärna ge henne mina inloggnings uppgifter om du vill.
Vet inte hur jag ska ge dom till henne annars.

Kram
Christa

annette sa...

Hallå!

Vill bara önska Dej en trevlig helg vännen!

Kram //annette

Unknown sa...

Vilket fint hjärta du fått!
Ser ut att vara gjort av mossa,så söt den lilla rosen är!

Renen är ju så söt och din adventsstjärna är så fin,där hänger den så fint i ditt fönster!
Visst är det fint när man ser alla adventsljusstakar och stjärnor i fönstrena överallt,dom lyser upp så fint!

Du kan läsa om hur min Umeåresa gick i mitt inlägg idag..Nu ska jag snart krypa till kojs..så jag önskar dig en God Natt och sov sött..trevlig helg på Dig gumman!

Kram Maria

Unknown sa...

Men hallå..jag glömde ju den lilla tomten,han är jättesöt!=)

Kramis