6 april 2009

oj vad jag inte är i blogg världen längre

Ett extra inlägg för i kväll=) Bara för att jag e så glad=)
Min kära vän plus hennes mor var hit i kväll, och hade med sig minst 20 tröjor i olika färger/former,klänningar,väskor,sjalar...ojojoj jag finner inga ord, jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta..?.... Jag har så fina vänner i dagens läge, jag älskar er så himla mycket, Ni är så fin och snäll allihop. Jag önska jag kunde ger er allt här i världen för så underbar är ni.
<3<3<3<3tack>




Hejsan där ute.
Jag hänger inte med så mycket nu i bloggvärlden,på gott och ont=)


Ja som ni ser så har vi gjort påsk kort,det var ganska roligt och barnen gjorde några oxå så klart;) fast jag ville nog göra upp allt själv innerst inne*fniss*
Nä det var skojigt. Finns mycket sådant roligt på dollar,såg jag=)
Annars så tycker jag vädret är himla obra just nu, men jag har spanat lite och de ser ut (nu) att bli sol till påsk,och det kan ju inte bli bättre,för inte vill jag sitta inne som en mupp under påsken.=)Det är inte jag.
Har inget vettigt att säga i dag;) jag väntar besök i kväll, och jag vet att besöket har en massa kläder till mig=) de blir skojigt, sen blir det tv4 plus, hundcoachen i kväll för fredrik ha besökt gunilla här i strömsund och det kan man ju inte missa;)
Så ha nu en fin vecka och en riktigt fin påsk

kram från mig till dig

16 kommentarer:

annette sa...

Ja, men så blir det ibland med bloggeriet, och så skall det nog vara tror jag, skönt om vi alla finge sol i helgen annars blir jag lite "putt" faktiskt!

Ha en bra fortsöttning på veckan!

Kramen //annette

Synnøve. sa...

Visst är du i bloggvärlden.
Du är ju här nu.
Man behöver ju inte göra inlägg varje dag heller....
Fina påskkort du och barnen gjort.
Nu har besöket åkt hem och det är tyst som i graven hemma. Varför blir det så tyst....

Ha nu en fin kväll vännen.
Kram Synne.

annette sa...

Förstår att Du är glad över Dina vänner, så mycket grejor Du fått, nu kan Du och ut"stajla" lite när vårsolen kommer.

Kramen på Dej!

annette

Pixi sa...

Oj vad kul att få så mycket kläder!Förstår att du e glaaad!! Ha det nu så häääärligt denna veckan så hörs vi när vi hörs! KRAAAAAAAAAAM!! =)

hemma hos Bus sa...

Vilka vänner du har, och det har nog dom också i dig. Ser ut att vara fina kläder du fick.
Kram

Hanna sa...

Hej.. Det är tur att man har bra vänner. :) Man blir ju avis. :)

Ha det så bra

Kramar Hanna

annette sa...

Vill önska Dej en riktig skön och fin Påsk med vackert väder och fina turer med slädturer!

GLAD PÅSK!

annette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Visst är det härligt med riktigt goda vänner!

Glad påsk på dig
Kram Annica

Chubby Chieque sa...

Man har ju prio i livet och bloggeriet är inte ett måste. Man lägger upp ett inlägg när man har tid annars det får det vara.

Vi, dina blogvänner är kvar, eller åtminstone dem som är verkligen en riktig bloggerskor. Man sviker inte sina kompisar för att man har inte ett inlägg.

Ha det skön nu och ta väl hand om familjen.

Glad Påsk!

Bloggullet sa...

Jag vill önska dig glad påsk.
Kramar

Unknown sa...

Oj,så mycket fina kläder du fått,så snälla vänner du har!=)

Söta påskkort,ja det finns mycket pyssel för barnen och annat smått och gott att köpa på dollars som är min favoritaffär och så billiga grejor!

Ja,här är vädret också grått och trist,har snöat nu i flera dagar,men dom har lovat minst 10+grader här!=)

Saknar vårarna förr då pappa och min styvmor bodde här..då åkte vi alltid till stugan till Påsk och jag satt ute och pimpla på en renfäll och åt torkat renkött och myste.=)Var till Karlgrens igår och köpte mig en bog,det är ju så gott..älskar torrkött!

Är för mycket snö nu för att komma fram till stugan och ingen skoter har man ju.=(Men man har många fina minnen från vårarna förr.=)

Hoppas du får en riktigt skön och Glad Påsk vännen,må så gott!

Stor Påskkram Maria

Hannele på Hisingen sa...

Glad påsk!

Unknown sa...

Jo varför pappa flyttade till Värmland var att min styvmamma var född där och hon ville flytta tillbaka dit eftersom hon fick köpa sin farmors hus...av ägarna som hunnit bo där före...och även komma närmare sina föräldrar och syskon.

Hon dog i stroke för 6 år sedan..men när hon levde så älskade hon att påta där i landet och plantera blommor och så...så blev pappa ensam efter att dom varit gifta i 25 år,det var så sorgligt..dom hade ju tänkt sig att få leva länge där tillsammans..

Ska åka och hälsa på pappa nu i slutet av April eller början på Maj någongång,det är väldigt fint i Värmland.

Ha en skön Påskafton vännen,
Kram Maria

Unknown sa...

Hej igen gumman!har suttit och lyssnat på musiken,jag gillar den..väldigt många låtar tycker jag är riktigt bra!=)

Sköt om dig så hörs vi,
Kram Maria

annette sa...

Så underbart att Ni oxå har toppenväder, här har vi nästan haft sommarvarmr med sol och klarlå himmel i två dagar!

Ha en fortsatt bra Påskhelg!

Kramen //annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Hoppas du haft en trevlig påskhelg,samma med mej orkar inte blogga.Skolan går först.
Kram Peter