23 juni 2009

Sommar tider

Hejsan hej
Ja men då har midsommar varit och de känns som sommaren har kommit nu=)
När vi var ute och gick i helgen så var jag tvungen att fota denna slända, så härliga färger de har.

Jag gillar ju blommor i alla former,
Och på midsommar afton kom kära E hit med en bukett, du är så rar jämnt=)Go och gullig;)
Jag tror att bara för att jag gillar blommor så mycket så får jag aldrig några;) och jag köper aldrig själv heller =( Så det är tur man har goa vänner <3

Annars så händer ju faktiskt en hel del, valparna flyttar snart, på gott och ont;)
Sen har jag en massa hemlisar ett tag oxå;)
Så simma lugnt där ute och njut av sommaren.
Kram från mig



4 kommentarer:

Pixi sa...

Heeej!! Så vacker sländor är!!!! Jag ÄLSKAR oxå blommor men ligger mycket i det du säger ,så e det hos mej med!! Jo allt e bara bra!! Kraaaaaaaaamizar från skåneland!! =)

Bloggullet sa...

Så fina foto. Jag önskar dig en fin sommar.
Kram

annette sa...

Verkligen snygg bild på sländan, har jag aldrig lyckats fånga med kameran, ja det närmar sig med valparna har jag förstått, men Du är förberedd och klarar det bra även om det blir lite tomt, och en busunge får Du har kvar hemma;)

Undrar varför jag aldrig får en blombukett;)

Hoppas solen lyser på Dej idag oxå!

Kramar!

annette

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs...så kul att du hittade mig...o ändå mer kul va ju att du kom ihågmig!!!

Tack för besöket!!!
Så himla mysigt med valpar!!!

kram millan