8 juni 2009

sonen och pizza

Hejsan hej där ute
Jag har lite blogg torka på denna sida, allt handlar om valpar nu kring mitt/vårat liv, så de blir mindre av allt de andra, men nu är det bara 2 veckor kvar tills de flyttar. Tiden går för fort

Här ute står sonen och fiskar, de e så rofyllt att vara ute i naturen.


Men man blir ju även hungrig,så då kan det vara gott att finna lite mat=) För mat och fika är livet (för mig) iaf;) Jag hoppas ni har det bra där ute, jag har lite dåligt samvete att jag inte hinner runt lika mycket som för, men jag lider av tidsbrist=)

Ha det gott.

Kram från mig till dig

<3<3<3

5 kommentarer:

Linneagården sa...

Dåligt samvete ska du INTE ha!!
Meeeen, nu blev jag hungrig igen. Vad äre för fel? Hihi...

Kramen till dig /madelene

annette sa...

Inget dåligt samvete vill jag höra talas om, Du gör inlägg när Du känner, hinner och orkar, jag gör det ju enkelt för mej genom att delta i fototeman och så skriver jag kanske några rader ibland, tror många känner stora krav på sig att göra långa fina inlägg med en massa vackra bilder och då tar man ju död på sig själv genom för stora krav.
Tycker det är jättetrevligt när Du som idag gär ett litet kort, snärtigt inlägg och dessutom får med en så underbart vacker bild på Din kille som fiskar, älskar den bilden, pizzan såg jag inte;)

Kramen på Dej!

annette

Synnøve. sa...

Varför ska du ha dåligt samvete?
Du bloggar när och vart och hur du vill.
Jag har trappat ner och vet du vad?
Det känns så skönt.

Ser helt underbart ut där sonen står och fiskar. Har ni inte mycket mygg ännu? Här är det ettriga som fanken...
Jag ska baka nytt bröd. Det jag gjorde inatt blev inte alls bra. Hade nog för varm degvätska så jag tog död på jästen...
Inte bra alls.
Men nu kör vi igen.
Storkramen på dig.
Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Glöm det dåliga samvetet...vet precis hur det kan vara. Det bästa med sina underbara bloggkompisar är rju att dom alltid finns kvar. Njut av lite fiske istället om du får chansen. Kram

Chubby Chieque sa...

Åhh.... jag är hungrig hela tiden nuförtiden.

Innan operation väger jag ??? efter 2 mån. hemma väger jag 3 kilo mer.

Samvete? Njäää...inte nu men snart kanske?

Kram på dig på en härlig helg!