16 september 2009

Lyckligt lottad

Hejsan hej där ute
Hoppas ni har det lika bra som mig i höstmyset?

Som vanligt har jag bakat lite bröd i veckan och det är väl aldrig fel att ha lite bröd i frysen.
Sen måste jag bara få skriva, fick mig ett fin flaska till håret av min kära frida, och gud så bra den är=)
Tack för den vännen
Sen är det inte så mycket mer än jobb,hundar och ungar,sonen åkt bort i dag,han åker till turkiet 2 veckor för andra gången i år, detta är de längsta jag varit borta från honom, så det känns lite jobbigt. Men det ska nog gå bra det oxå.
Detta blev ett kort inlägg, men måste hinna med en del innan IDOL!!
Så ha det bra där ute.
Tänker på er.
Kram

4 kommentarer:

Bloggullet sa...

Bra att du fått en flaska till håret och att det fungerar.
Ha det kul med Idol.
Kram

H@nn@ sa...

Hej. Gud va länge sedan det var jag var in på din blogg, har varit upptagen och jobbat hårt med min nya hemsida, kolla gärna in på den också om du har tid. www.minadinadesign.se Ser att ni varit med om både roliga stunder och även tråkiga, är så tråkigt när en familje medlem försvinner. Hoppas det går bra med den nya katten sen. :) Var ju bara för söt!

Kramar Hanna

H@nn@ sa...

Hej igen. Måste ju skriva på båda bloggarna. :) Nu är man egen företagare och har inte så mycket tid över för annat. :( Har varit jätte mycket nu med hemsidan och sedan att lägga in varor. Nu har jag fått nya varor från Serholt som kommer ut på hemsidan snart, tror jag snart är pank för jag har köpt en sak av varje till mig själv. Inte billigt att sälja mycke snyggt och roligt.. :)

Hoppas ni får en bra helg..
Kramar Hanna

Chubby Chieque sa...

Oj Gud! vad mycket hade ni gjort. Jag hade visst oförskämd att inte höra av mig. Jag själv har inte varit så mycket i bloglandia. Ingen ork. Nu är jag hemma med influenzan.

Ha det skönt!
xoxo