12 december 2009

Hejsan där ute
Ja nu har alla mycket att göra och jag lika så=)
De blev för mycket för mig med både jul och valpar,men jag gör så gott jag kan.

Vi gjorde lite fint med korten på barnen.
Så har jag tatuerat mig i onsdags, dessa bilder är ju inte så fina då de både är luddigt/tejpigt och rött, men bättre bilder kommer kanske då den torkat till sig.

Men jag blev så nöjd,Moa är bäst på blommor =) Denna tatuering är på magen och är cirka 40-45cm lång nu =)
Jag hade nog inte tänkt mig så lång i början men de blev snyggt.
Måste ju till lägga att blommorna(liljorna) står för mina barn. Så stjärnorna för mina döda familj och blommorna som blommar är för de nya)


Lite suddig bild, men de var de ända jag hade innan vi ätit upp allt =)
Fick lite julgodis som syster hade bakat. Och där fanns det mycket gött:P
P.s Systser... Vad hette godiset,med choklad längst ner och någon vit choklad men super god smark? Fattar du?
Ha en fin lucia.
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

jodå jag förstår vad du menar..*ler*.. Det var chokladbräck med polka...=)Skitenkel att göra.. vill du ha receptet så säg till... kram från syster yster

MOONLOVER´S sa...

=) JAAAA jag vill ha de om jag inte hittar på internet =)
Kram

Synnøve. sa...

godmorgon där.
Förstår väl jag att det blir för mycket med 8 aktiva vildar och julstök. Men stressa inte. Julen kommer även om du inte är färdig. Det du inte hinner i år får du spara till nästa jul. Så enkelt är det....
Får du receptet på det där snaddret så tar jag gärna det jag med...
Såg ju himla gott ut. Tur man varit hos tandläkaren nyss hihi...

Ha nu en fin lucia, och tredje advent.
kramen min vän.
Synnöve.

Unknown sa...

Jättefina kort du gjort av bilder
på dina barn så söta dom är,lyckliga du som har dom!=)

Din tatuering blev ju jättesnygg
och så fint blommorna och stjärnorna
symboliserar din familj och dina kära som dog så tragiskt.=(

Mums,så gott godiset ser ut,
bra att ha en syster som kan göra
så mycket gottis ja det är ju du med..du är ju en riktig hejare på att baka och laga mat!

Kram Maria