29 december 2009

Kallt ute

Hejsan hej där ute

Ja de är lite kallt ute i dag, ligger på runt 30 minus, så det blev en mysdag inne i dag istället.
Denna fina lykta fick jag av Carina o Lars. Den har jag faktiskt spanat in förut på JOJO, så de var passande.
Idag kom kalas formarna och muffinsboken jag fick av Familjen nordström till pass.
Bakade Gertruds chokladmuffins. Jag tror faktiskt man nöjer sig med en sådan till kaffet=)
Det var stora formar=) Men snyggt att bjuda på.


Nä nu ska vi fika lite. Men ha det gott där ute
Och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!
Kram från mig till dig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!
Oj,så kallt!Här i Värmland har vi också haft det kallt 23 grader i morse väldigt kallt för att vara i Värmland visst 30 år sedan som det var så kallt härnere..en riktig vargavinter!

Vilken fin lykta du fått så mysigt och fint du har i ditt fönster!

Fin muffinsbok du fått och muffissarna ser jättegoda ut!

Önskar dig ett Gott Nytt År,
Varm nyårskram från Maria!

annette sa...

Du, nu blir jag ju fikasugen igen och ingen muffins har jag;)
Fy så kallt Ni har, här är det inte lika kallt, men det känns som minus 30 ute, så gråkallt på ngt sätt!

Tack för 2009 som har varit kul att vara med Dej på bloggen!

God Fortsättning på 2010!

Kram //annette