26 februari 2010

booking

Hej hallå
Ja nu är det fredag och jag har bara jobbat en hel dag och 1.5h timme,sen har det varit super kallt och magsjuka här.
Men jag ska vara glad att barnen bara spytt innan de kommer hem :P Så jag har i stort sett bara behövt varit hemma 48h för att inte smitt andra barnen =) Lättsamt ändå.

Idag satt vi och gjorde lite scrapbooking på förmiddagen.
En favorit recept bok bidde det.
Tips på en bra sida när det gäller scrapbooking är http://www.cchobby.se
Det tipset fick jag av rara Mi i skåne=)

Och kortet nedanför

De är inte riktigt klart på bilden,men jag gjorde det till min arbetskompis som "verkligen" älskar vintern;)
Hihi
Love Winter;)
Passade väl bra va?
Nu ska jag snart till med lite mat sen blir det softa i soffan med familjen.
För jag kan lova er,att en vecka hemma gjorde så att jag fått damp i händerna,så här har städats som aldrig förr!
Nyttigt att få vara hemma i mellan åt kanske.
Kram från ett snöigt men BARA 5,6 MINUS
WIIIII!!!!
Så nice..
Kramen från mig

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Snygga saker det där. Blir så imponerad av de som scrappar.
Jag tror inte jag skulle fixa det själv nämligen. Det är som med sticka och virka vet du hehe....
Här har vi nu bara 2,6 minus.
Kan det vara att mars närmar sig?

Kramen og go bedring på er.
Synnöve.

H@nn@ sa...

Hej.

Gud va fin boken blev. Skulle också vilja kunna göra sånt, men har inte riktigt tålamod med sånt. Håller mig till smyckena. :)

Hoppas ni haft en bra helg.
Kramar Hanna