14 februari 2010

Härlig helg

Hejsan där ute
Ja då var det söndag kväll och här har vi haft en toppen helg,synd den bara var så kort :P
Idag var jag,sambo,roger,marielle,madelene,fanny,sofie,anton,denize och Max ute på en tur med både hundar och skotrar.

Det var en trevlig dag =)
I går satt vi nere på sjön nedanför stugan och myste.





Grymt skönt väder.


Kom en gubbe och gick, han sa att dessa spår är av en varg som går över varje år på nästan samma ställe.



Ja nu vet vi ju inte helt säker om de är en lös hund som sprungit över sjön eller om det är en varg :P =) Men skoj var det att höra.




Får jag gissa så om de är en varg är de en mindre tik. Då jag själv äger malamuter och de är i klass med vargen så vet jag på ett ungefär hur stor spåren blir =






Elden var då skön att vila ögat på oxå.




Det var allt från min toppen helg.
Kram

2 kommentarer:

Hemma hos Bus sa...

Gokväll i stugan!
Vilken kanonmysig dag ni har haft. Här blir det inte så mkt utflykt för tillfället. Det är en liten hundtjej som tar all tid. Men det är det verkligen värt, all tid och lite till. Vilket mysigt kort, det där hunden sitter på pulkan :P
Ha det bra. Kramisar

Synnøve. sa...

Så vackra bilder här med. Det är så skönt att sitta och titta på dem.
Kramen.
Synnöve.