11 mars 2010

Välkommen

Ja nu känns de verkligen som våren är välkommen.
Jag hoppas ju att vi kan få ha snö mars/april iaf så man får njuta till fullo av vårvintern=)
Jag har stor besluts ångest nu, jag har fått erbjudande av att ev komma tillbaks till scf betongelement och det är både och, jag trivs så bra hos Östergrens oxå så jag vet inte hur jag ska göra/tycka/tänka....
Så livet känns som en stor ångest nu hur jag ska välja jobb, om jag ska stanna eller byta,det är frågan?

Denna fina hänger i våran stuga, den fick jag av min kära vän Madelene.
Trevlig helg på er där ute.
Nu ska jag klura vidare.

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Ja du, det där var inte lätt....
Det är klart du måste fundera.

Snygg nyckelskylt du fått. Det är vackert och praktiskt med de där stora. För de ser man iallafall.

Du får får prova att gå på magkänslan när det gäller jobbet alltså. Det är kanske det bästa.
Kramen.

Unknown sa...

Hej vännen!
ja det är inte alltid lätt att välja..hoppas att du efter funderingar väljer det som känns rätt för dig.

Vilken fin välkommenskylt du fått
av din vän där hänger den så fint!

Ja nu är våren sååå välkommen efter
den långa kalla vintern!=)

Önskar dig en skön helg,
Kramar Maria

hemma hos Bus sa...

Hm...Det låter som du har ett tungt beslut att fatta. Följ ditt hjärta är mitt tips.
Jag är urkass på att själv fatta en del beslut, har lätt för att vela hit å dit :S
Jag tror nog att du till slut kommer på vad du vill men till dess lycka till och njut av våren. Idag är det verkligen kanon. Synd bara att jag inte kan utnyttja det,morr.
Ha det bra och stor kram <3