5 april 2010

Hallå!!
Ja nu har påsk helgen varit,de var iaf en super dag,en halv bra dag och 2 med dåligt väder.

Den dagen de var bra väder var vi ute från 09:00 till 19:00, men så var man trött på kvällen oxå, och fräknar och färg fick man oxå =) Helt underbart.


Vi satt nere på sjön alla dagar men de bidde mest bara 1-2 timmar de dagarna de var grått, blött och trist. Sen var de gosa i stugan som gällde =)



De var lite halt på söndagen;) men jag våga bara ta två hundar oxå.



Det var allt från mig och påsken. Hoppas ni andra har haft de lika bra som mig?
Kram

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Kosebilder säger jag bara.
Ska upp där någon gång. Det ser så härligt ut hos dig.
Kramen.

H@nn@ sa...

Hej.
Gud va fina bilder.. Älskar att ta bilder, men jag glömmer alltid min kamera hemma. Hoppas ni har haft det bra under påsken.

Kramar Hanna