23 maj 2010

Bröllop

Hejsan
Ja men jag tror min kamera eller så är det någon fel inställning eller så är de lill killen som tagit en dålig bild =)
Men bilderna har börjat bli så dåliga(suddiga) på kameran=(
I går var vi på bröllop,ja visst ser jag lite sur ut,men jag han inte tänka innan sonen hade tagit bilden =) han var så snabb så jag fatta knappt han hade tagit bilden;) Men med gubbens kamera blev det finnare kort.
I kyrkan var de ingen ide att ta kort för vi satt nästan längst bak=((180st personer) så vi såg inget typ*gråter*
Och på folketshus efteråt var det så mörkt(mysigt) så där blev inga bra kort heller med min kamera(måste nog köpa ny snart)
Men där var det super god mat,och massa lekar osv osv



Här nere tar brudparet sin första tugga tårta=)
Jag har alltid sagt att jag aldrig vill vara gift, men jag måste nog säga att efter går dagen blev man rätt tagen=)



Sen var det dags för arbetskamraterna att kliva upp och sjunga(jag stanna vid bordet)
Så kunde jag sitta där med min päronsoda och titta på istället=)


Det blev en lång kväll och jag är glad jag bara kunde ta bilen och fara hem efteråt.
Så skönt.
I dag har jag grattat fadern och så nu väntar jag på bulldegen ska jäsa klart.
Så det blev ett snabbt inlägg
Kram från mig


Inga kommentarer: