4 maj 2010

Nya favoriten

Go kväll
Var tvungen att blogga lite om en god dessert=)

Detta är så lätt och gött.
Jag köpte en burk Vaniljdessert från Alpnaering,den är till och med glutenfri.
Man koka ihop detta på 2min så har man en god efter rätt.
Idag valde jag banan,äpple och kanel som frukter till.
Men när vi bjöd Glenn och Josefin på middag hade vi hjortron,rödavinbär och blåbär.
Båda var lika goda.De bästa är ju att man kan ta vad man vill ha själv :P
Och jag valde ju att göra en pudding men man kan göra en "kräm" oxå.
Lättare variant av pannakotta blir det ju :P
Me like.
Ha det gott där ute kära ni.
Kram kram

4 kommentarer:

Pixi sa...

MM alltid bra med lätta efterätter!! Tack för tipset,kram=)

Synnøve. sa...

Efterrätter är gott. Men bara om jag slipper banan. Får kolik av eländet..
Men det var ett bra tips.
Snadder på dig.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kan nog tänka mig att det blev jättegott.
Jag tycker om kryddorna jättemycket men det var ett tag sen jag hade dom hemma. Är du återförsäljare el vet du om någon annan?
Hoppas att ni har det bra uppe i L.
Trevlig helg. Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Pinsamt!!! Så går det när man har för bråttom (rodnar lite)
Jag ser ju för sjutton att du är återförsäljare, då ska jag ta kontakt med dig nåt framöver. Kram igen