11 juni 2010

skolavslutning

Hejsan
Ja nu har sommarlovet börjat för många.
Mina barn går ju på fritids till jag går på semester.

Men i dag var första gången på detta med avslutningar för min del=)
Lite små missar, men nu sitter det :P
Vädret var toppen fint hela dagen.









Klassen.

Sonen fick en BLÅ ros :P
Det tyckte jag var killigt;)
Annars händer nog allt för mycket i mitt liv. Har aldrig varit med om värre,men jag blir aldrig göra lös, bara trött=) Så nu börja jag längta tills semestern så man får vila upp sig från de vanliga jobbet och hoppa på lite små jobb i mellan åt bara =)
Det blir roligt och skönt.
Kram från en stressad ciafialotta.


2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Inte stressa du, sätt dig ner och ta ett djupt andetag. Sen ska du se att går bättre. Du får prioritera vad som är viktigast.

Härlga skolavslutningsbilder.
En blå ros? Det hade varit nått för mig. Jag älskar ju blått.
Nu ska jag däremot hasa upp i säng.
Fryser, snorar, ont i halsen och feber...
Förkylning va? Eller vad tror du?
Kramen mig....

H@nn@ sa...

Hej.
Gud va kul med sommarlov. :) Tänk om man fick ha de.. Härliga bilder också. Roligt att dom fick bra väder.

Ha det bra.
Kramar Hanna