29 juli 2010

Nu är det bara en vecka till på semestern.

Denna vecka har det verkligen varit fullt upp. Så den gick så fort.
Gamla tapeten i sovrummet.

Sen till den nya.


Jag har även tapetsera utanför sovrummen, med en ljus lila tapet,jag hade börjat att måla hel vitt men jag klarade inte av den synen =) Måste vara färg och mys pys där jag håller till :P


Lill tjejen med hennes katt.

Hon kan göra som hon vill med honom :)

Sen for vi till brattforsen en dag och tälta, de var mysigt där tills de blev mörkt :P
Säger inge mer ;)



Gubben har köpt munspel så han sitter och öva lite.
I tisdags så var det fullt hus i stugan. Det var trevligt med lite besök och barnen hade roligt.
I kväll ska vi på middag så det är bästa jag börja fixa här hemma så jag hinner bli klar:P
Har alltid miljoners med saker att göra innan jag kan fara.
Så ha det gott där ute.
Kram från oss

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej min vän.
Länge sen alltså.
Hoppas det är bra med dig. Har haft en liten paus nu, men börjar att komma igång lite.

Vad är det för problem du har med att lägga in kommentarer?
Får lägga ut en fråga på bloggen om det är flera som har det...

Härliga bilder från eran semesterveckan. Skulle gärna suttit där i gapahuken med er när guben spelade munspel. Härlig stämning...

Nu däremot ska jag ta hand om lite tvätt. Måste tumla den. För det tvärspöregnar....
Gotta er vidare nu.
Kramen från nabolandet.

Synnøve. sa...

Ska prova att ta bort ordverifieringen... Ett jädra ord!
Så får du prova sen och se om det funkar bättre...
Klems i blåbärsylten hihi.