16 september 2010

Snart värsta perioden gjord

Hejsan hej
Ja de ha varit lite svåra tider just nu, men nu ska jag väl ta och blogga lite =)

Bara för att allt ha hänt på slutet så tänkte jag sätta pricken över i =)
&
SLUTA SNUSA....
Ja så efter 17 år med min kära snus så tänkte jag lägga bort de där. Jag har hållit mig 5 dagar nu, iaf 4 rent utan =) Jag hade det lite tråkigt innan detta så jag tänkte att jag tar allt på en gång så kan det bara bli ljusare sen :P Wiiii
Jag känner mig bra som klarat mig så här länge. Och de ska gå....

Hur som helst!!
Lite bilder från stugan. De börja bli höstigt på riktigt nu =)
Ha det gott och trevlig helg på er där ute.
Kram från mig

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad du är duktig. Heja heja. Det är nog inte det lättaste att göra, sluta snusa menar jag såklart. Själv har jag aldrig börjat, fniss.
Hoppas arr du har det bra. Kram