25 mars 2011

Tiden springer i väg

Hejsan
Hitta ett gaaammmmaaalllt kort på vårat hus.
Lite roligt att se hur de såg ut förr =)
Nu är de inte sig lik;)

Oj vad tiden springer i väg, jag hinner knappt sätta mig mellan allt med valparna,vuxna hundar,barn å jobb och alla andra måste!
Men jag blir inte ut tråkad i första taget.
Till veckan ska jag operera min handled och de känns si så sär, de ska bli skönt att bli av med "skiten" och att få vara hemma i vårsolen 6 veckor och ta det lugnt.
Men känns VIDRIGT med tanke på vad de ska göra. *blä* =) Men men de ska nog gå bra det med, jag har ju opererat magen ett par gånger och det har ju fungerat oxå, tack å lov blir man inte sjukskriven så länge med handleden :D
Ha det gott där ute för jag måste simma i väg igen ;)
Kraaam



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas de kommer gå bra på operationen och att du slipper de där sen.Stor kram från mig PÖSS//Frida

MOONLOVER´S sa...

Tack Frida. Jag hoppas det blir toppen nu =) Men mycke stök att försöka klara allt med valparna osv med en hand :Dhihi. Puss å kram