15 april 2011

Snyggt

Hejsan där ute

De blev skönt att få bort stor handen, men i går då jag var till läkaren för att ta bort stygnena,så=) hihi...

Ja hon börja dra och tvätta och jag satt upp och kände att jag blev varm,svettig,yr och alla ljud hörde såå långt borta =) Ja men visst jag höll på svimma så jag fick lägga mig ner:D

Helt otroligt, man ha varit med om hundslagsmål,halft upp äten själv av en hund, barnen ha gjort illa sig osv osv, men detta tog priset =) Så snubbigt,i själva handen gick de bra, men när hon tog dom sista på leden,de gjorde inte ont alls. Men något hände iaf;) Pinsamt. I går kom världens sötaste katt hit å hälsa på, jag och sonen satt i köket och kissen stod utanför å titta på oss, tror han saknar våran Herman =( Fy. I morgon är det utställning på dagen och spa på kvällen;) Ha det gott där ute. Kram från mig

Inga kommentarer: