4 maj 2011

Nääära

Hejhej där ute

Ja nu är det nära till allt, tills jag börja jobba,tills utbildningen börja, tills semestern ja till allt =)


Tiden rinner i väg ibland.

Men jag har mycket energi och är laddad inför allt som komma ska ;)
Nya tussar på trädet ;) Finns inget bättre än snälla släktingar,dessa är så skön att ta på sig på morgonen eller när det är kallt om fötterna! MYYYS
Till sommaren skall jag måla klart köket i stugan, allt ska bli vitt å ljust.

I måndags fyllde gubben år och jag trodde jag kunde hitta någon färdig smörgåstårta nere på byn men det gick inte, så akut hem och slängde ihop en med sonens hjälp att skala räkorna. 25min så var den klar;)
Å gick att äta oxå!!

Var och hälsa på Erika i måndags oxå och så hade hon ett par nya converse skor hemma som jag råka få vetskap om, jag har ju handlat lite skor på slutet må jag säga =) Jag som aldrig gjort det förut. Men men nu har jag lite skor ett tag ;)



Idag är det toppen väder ute så jag vet vart jag kommer vara iaf!!
Och så måste jag få skriva från mitt hjärta till alla er som har det svårt jobbigt på något vis ibland, jag har haft mycket problem med en person som ligger i mitt förflutana, och som "härjar" på än i dag, när jag känner det tungt jobbigt så är jag glad att min familj,släkt och mina underbara vänner finns där och stöttar mig när jag behöver prata eller bara grina ut allt skit.
Tack för att ni finns! Utan er hade livet varit tungt.
Efter varje motgång känner jag mig bara starkare och starkare :D
Jag gör rätt du gör fel. Gör om gör rätt =)

Ha en toppen fin onsdag och på återseende!!

Kram från mig

Inga kommentarer: