16 augusti 2011


Hej hallå
Hoppas det är fint med er där ute!!
Här är det toppen bra.
Dessa aborrar där upp väger över kg =) Helt galet, jag har då aldrig sett så stora även fast man hört andra fått stora så har inte jag sett till dom!! Var bara tvungen att visa!!


I lördags var jag och kidzen ut och hjälpte till hos kirsten och kratta och skotta grus och sen var de dags för en svamp tur på em/kvällen.. De var riktigt mysigt att gå runt. Sonen tyckte det var jätte skoj att plocka och få läsa om svampen =)



Ja lite vilo pauser blev det ju allt oxå!!

Nu känns det som sommaren är över och hösten vintern kommer krypandes!!
Känns faktiskt helt ok för min del ;)
Till helgen har jag kurs från tors-söndag så man lär vara lagomt trött på söndag em då jag slutar =)
Så nu får ni ha det så gott där ute för det ska jag ha.
Kram från mig

Inga kommentarer: