11 april 2012

långt i mellan gångerna

Hallå där ute
Nu har april kommit och ruskvädret oxå, jag känner att min vinter börja glida mig ur händerna men försöker ta till vara på varje min jag kan få!!
Men snart är det dags för en ny tid för mig, vad allt nu kan innebära. Jag vågar väl nästan skriva om det nu tycker jag =) Men i maj öppnar jag mitt eget företag och det ska bli så skojigt, men jag förväntar mig inte en dans på rosor heller!!!
Vi får se vad allt leder;)
Bilden ovan visar en retro tapet som vi satt upp i vårat skafferi får många år sedan, anledningen till att den nu hamna på bloggen är för att vi har massor med gamla tapeter som jag ska försöka kränga i väg här i sommar!!
Jag ska försöka få till en loppis eller slänga i väg dom på aktion.
Så är det någon som önskar gamla retro tapeter så hör av er.
Annars hoppas jag ni har det gott där ute i blötvädret.
Kram från mig!

1 kommentar:

Liferay Portal Development sa...

www.attuneinfocom.com is a Liferay portal development company provides complete solutions about liferay installation, liferay Portlet Development, liferay Extension Development, liferay Customization, liferay Implementation and Configuration, Integration of Liferay with Legacy Systems, Custom Application Integration with Liferay, liferay Migration Solution, architecture definition and framework development.