10 juli 2012

Jobb

Hejsan
Jag kan inte uppdatera bloggen bättre än med min logga i dag =)
För min sommar går i jobb teamat i år.
Jag får helt enkelt hoppa över semestern och ta lite lediga dagar då och då ist. Så jag kommer inte vara helt utan ledighet;)
Det är mycket blandat nu med hundar och städ jobb så man är sysselsatt 24h om dygnet in i sept pga hund jobben. Men de gör jag på hemma plan så det känns inte lika "jobbigt".
Annars så har jag just i dag haft en veckas uppehåll från min styrketräning och kondition, ja jag har sparkat lite boll med byn med de känns ju inte som de e träning och jag har tagit de lugnt för jag har haft lite förkylning i kroppen som jag trodde skulle bryta ut men som vanligt så händer inte så mycket mer än att jag blir lite snorig och känner förstadiet....
De vore bättre att få bli riktigt förkyld och ligga så äre klart sen.
Det var väl lite kort och gott från mig idag.
Kramen och ha en fin sommar.

Inga kommentarer: