19 oktober 2012

Gud så jag är flitig på att skriva

Hejsan där ute i rusk vädret =)
Ja behöver snart en paus från allt och bara få vara en stund!! Men innan dess har jag massor att ta i tu med.
Fått flera som frågat mig hur jag hinner och orkar allt jag håller på med!!
Ja kan inte ge ett exakt bra svar på den frågan, men jag har alltid varit en sådan som haft tusen järn i elden. Och smider man medans järnet är varmt så går det bra =) Men även jag behöver pauser och det vet jag och det tar jag mig tid till i mellan åt!!!
Jag har även raderat en del vänner ur mitt liv som sög energi ur en, jag har sopat bort dom som härmar en i allt man gör för sånt är oxå en sak jag verkligen inte tål när "vänner" gör exakt lika som en själv grej efter grej efter grej..... Fattar inte ens hur dom vill göra allt lika ? Jag är tvärt om, jag ska va så olik som möjligt i allt för att jag är jag och jag vill inte vara någon annan =)
Ja nu har jag fått det sagt oxå och jag njuter verkligen av mina vänner jag har idag, vissa hinner jag inte träffa så ofta som jag önska men tro mig ni finns i mitt hjärta och jag ska ta igen de snart :D 
Nu är de fredag och i morgon ska jag få norge besök av TOR med fru!! Tor var en bekant till min mor då hon levde så att få träffa honom igen är något som jag länge har velat. Och i morgon kommer han hit!!
Gud så jag längtar!!!
Nej nu har jag klagat och skrivit av mig nog för en tid igen ;)
Kram från mig till dig.

Inga kommentarer: