2 januari 2008

Onsdag


God dag! Nu har vi haft besök av Madde och hennes två älsta döttrar! Det blev en del kakor men dom kunde ha tryckt i sig mer tycker jag ;) Snart börja man jobba oxå,det känns så himla roligt att få göra något man vill göra! Ska även snart byta ut min fond vägg i tv rummet till en mönstrad,är lej på den jag har nu för den är bara grön färgad! Fick höra att det ev fanns en på Ålens som skulle passa mig,får se om det stämmer=) Det lät fin som Marielle beskrev det! Nej nu ska jag gå in till köket å äta lite! KRAM på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mums!!! ha en bra dag! KRAM

Lene sa...

Hei på deg, og riktig godt nytt år!!! Jeg er så spent på om du er ferdig ed puslespillet du begynte med i fjor? ;)

Ha en finfin kveld, og så tror jeg kanskje jeg hiver meg på baguettene dine en kveld. Mmmm :)

Nyttårsklem fra Lene

Anonym sa...

hallo nä den stugan har alltid stått där. Ha en bra kväll KRAM

Lily of the valley sa...

Har gett dig en utmaning.
Hoppas du vill anta den :)
kram Lily