2 januari 2008

Utmaning








1:Här är reglerna för utmaningen:
2:Länka till den som utmanat dig.
3:Berätta 7 sanningar om dig själv
4:Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
5:Lämna ett meddelande till dem du utmanat

Jag har blivit utmanad av Lily of the valley & ska göra mitt bästa för att komma på något bra!
  • Jag får lätt ångest om jag gjort något som jag inte är nöjd med
  • Jag måste städa varje dag,annars får jag panik!

  • Måste alltid plocka bort och diska direkt efter maten.

  • Måste alltid ha något projekt i luften.

  • Är dålig på att uttrycka mina känslor till mina vänner,vill kanske säga varje dag att dom är det bästa som finns! Men hoppas dom vet det ändå
  • Måste titta blocket och min blogg ett par gånger om dagen.

  • Jag har svårt för att anförtro mig till folk då jag blivit bränd ett par gånger.

  • Jag utmanar Havsnäs,Linneagården,Lene,Miamaria,Guldkant på livet,Monica/moa & annkierix

Hoppas ni antar utmaningen

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

vad kul det är att läsa om dig!!
faktiskt så stämmer flera av sakerna in exakt på mig oxååkunde nöstan varit jag själv som skrivit det!!
Har redan blivit utmanad så jag antar inte den här gången!!
"Ses" snart igen.
kram A-C

Ann-Catrin sa...

oh som vanlgt är jag så snabb och slarvig med tangentarna..sorry!!

Lily of the valley sa...

Vad kul att få veta lite mer om dig och kul att du antog utmaningen.
kram Lily

Lily of the valley sa...

Ps! Det är lätt att bli bloggberoende ;). Jag gillar också att titta på Blocket.
Jag vill ha ordning o reda, kan stå ut med organiserad röra till en viss del vid datorbordet eftersom jag delar den med min son.
kram Lily

Lene sa...

Hei på deg :)
Jepp, jeg tar utfordringen. Litt opptatt med studier, så vet ikke eksakt når det kommer, men det kommer på neste innlegg.
Og så var jeg jommen sikker gjpå at jeg allerede hadde linket deg... Hmm... Skal bli i en fart :)

Ha en finfin dag :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där bloggkompis!! Tusen tack att du tänkte på och nämner mej, jag blir så glad!!! Jag är tyvärr en sån tråkig bloggare som inte är så privat och skriver sällan så mycket om mej själv i själva inläggen...så jag tror jag avstår men är SÅ glad att du ville ha med mig!!Men jag kan avslöja att jag med tittar på Blocket och bloggen minst ett par grr om dagen! : ) Trevlig helg önskar jag dig!! Mari.