12 januari 2008

Så då har man tapetsera

BILDEN E TAGEN MED MOBIL SÅ DÄR AV DEN DÅLIGA BILDEN! Ja men då har man tapetsera i dag då=) det tog bara hm var det tre timmar med slipning osv!
Det gick fort, jag är inte nöjd med resultatet(å jag blir aldrig nöjd med det jag gör,hittar alltid något som stör mig),men jag hoppas hon som äger köket är lite nöjd iallafall!! I okt 2006 var jag så lej att vara mammaledig så jag frågade dom på AF om inte jag kunde få gå en praktik någon månad och lära mig något nytt! Å det fick jag! Och ingen kan vara gladare än jag för jag hittade det jobb jag vill jobba med. Det finns ju inget roligare än att fara runt och göra om hemma hos folk! Me like=)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och god fortsättning! Hoppas allt är bra med er. Med oss är det bra, men Inge har fått en hjärnblödning, så det är jättehemskt att bara gå och vänta på att få information om hur han mår.
Kanske ska ta och leja dig när vi ska tapetsera vårat barnrum, men du kanske hunnit få jobb då, för vi måste börja med att fixa gillestugan först.
Har gjort ditt recept på baguetter. Det gick riktigt bra, förutom att jag läste fel mängd på salet *tihi* kan bara säga att de blev lite för mkt, men det är rätt typiskt mig. Kram Tina

Anonym sa...

haha=) jo jag har gjort den tabben jag oxå=) men fy det lät inge kul med Inge,så hemskt, hoppas det går bra! ja jag gillar ju att tapetsera och måla så är jag lös och ledig är det bara att ringa en signal så kommer jag hoppandes ;)
ja god fortsättning på er med! Ha det så himla bra så hörs vi. kram på dig

Anonym sa...

det var ju till dig men det fatta du kanske=)

Linneagården sa...

Tapeten sitter hos en färgstark person, kan jag tro?! häftigt, du är så duktig.
När ska vi dyka upp i morgon?
Kramelikram!

Anonym sa...

du har fått mail...kolla!

Anonym sa...

Tjoho =)
Miljoner tack för hjälpen med tapetseringen, det vart riktigt roligt! Ser mycket ut på bild, men eftersom resten av allt är helt vitt smälter det ihop finfint =)
alltid kul att göra om, speciellt med dig Cia, saknar dig MASSOR på jobbet!!! Kram kram kram

Anonym sa...

ja du kanske hade blivit lite yr om det var hela köket=) haha!! nä det blev super bra när allt kom på plats!! ska bli spännande å se hur det blev sen du gjort klart!! kram