21 februari 2008

Yes

God kväll gott folk!!


Såg den här himla fina ljuslyktan på englamarias sida, men jag måste nog vänta med att beställa den tills jag hittar mig något mer där=) eller någon annan som vill beställa något där?




Nu sitter jag bara å längtar tills i morgon för då ska jag, kidzen och en äldre dam fara in till Östersund och gratta min syster(ÄTA SMÖRGÅSTÅRTA=) jami=) Sen ska jag fara och köpa mig ett nytt golv till sovrummet;) Så jag har längtat att få lägga in ett nytt golv,trodde jag skulle få göra det själv på tisdag men som det ser ut så får jag hjälp på lördag;) härligt!!




Heej på er, och trevlig kväll!! Kjaam

6 kommentarer:

Cia sa...

Åh vad söt ljuslyktan var!! Finns hur mycket som helst som jag vill ha från hennes shop :)
Kram Cia

Anna - På landet Mot skogen sa...

Jättesöt ljuslykta! Måste nog kika in hos Englamaria, det var ett tag sen sist :)
"Hundkompis", eller Freja som vi oftast kallar henne ;), är en korsning mellan (75%)amstaff/engelsk staffe. Jättesöt och världens snällaste knashund!

Ha en fin helg!

Tina sa...

Du måste hälsa Becca från mig! Englamaria lät spännande, hjärtat var ju urtjusigt iallafall.
Ha det bäst!
Kram

Anonym sa...

sött hjärta.... man kanske ska ta och beställa lite...? Kram

Anonym sa...

TILL TEZZ
aaa det tycker jag du ska göra så kan vi slå ihop det=) kram

Unknown sa...

Bra att du fick hjälp med golvet,som blev jättefint!Så sött hjärta för värmeljus..underbart fin ljuslykta..vill ha jag med!!=)

Kram Maria