24 februari 2008

Söndag

I fredags fick man äta god smörgås tårta hos syster yster, det var så gott och i gott sällskap! TACK.

Ja som ni redan säkert ha läst så har vi ju lagt golv i vårat sovrum i helgen,vad gillar ni förändringen*fniss*

Visste blev det snyggare? *hihi*


I dag var jag och hälsa på i klövån och deras tik hade rymt för si så där 73dagar sedan och titta vad hon åsta kom då=) Men dom var ju så söt att titta på!!
Jag längtar tills jag får para min tik så jag får gosa med lite valpar, visst det är en hel del jobb oxå men det är det värt!!!!!
Nej nu kommer pizzan hem så jag måste springa ;) (jag = matvrak) *fniss*
Trevlig kväll på er


7 kommentarer:

Anonym sa...

Smörgåstårtan hade jag inte tackat nej till nu för jag är ssååå hungrig, golvet såg jag ju i lördags och det blev ju ssååå bra ju och valparna, sssåååå söta!! NU vet ju P och K vad dom ska göra i 8 veckor, haha. Måste följa med och kika på dom någon dag! Kram

Anonym sa...

TILL TEZZ

Ja men det tycker jag absolut du ska göra=) ja dom har väl lite å göra med dom där små skruttarna=) ja jag e super nöjd med golvet=) Love it=)
Kjam

Marina sa...

Hej! Tack för kommentaren hos mig. Så kul med nya bekantskaper. Den där smörgåstårtan ser mycket god ut.

Cia sa...

Ååh, vad underbart med smörgåstårta!! Det brukar min bror göra, fasenvad gott det är :D

Vilka söta små valpar! Ska du para din tik? Vad mysigt ^^' jag har fått förfrågan om att para min ena hane.. Tyvärr får ju inte hanens matte gosa så mycket med valparna som tikens :'(

Anonym sa...

Tack för senast å vilken tur att det smakade...=) Gick resan hem bra? Vad fint det blev med nya golvet... Får väl se när vi kommer å hälsar på er... blir ju ledig lite fler helger nu... kram från syster

Unknown sa...

Åhh,så jättesöta valpar,vilka goa små knyten..man vill pussa dom!!=)
Smörgåstårtan ser jättegod ut..förstorade bilden och blev såå sugen ju,för den ser ju helsmarrig ut!=)Golvet blev också så fint,ser marmorerat ut precis som marmor.
Ja vännen,här har du en till som älskar mat,men jag måste äta små portioner..för att försöka gå ned i vikt..och träna på min motionscykel.=)Har gått ned 7 kilo hittills iallafall,det är jag glad för!Gissar att du kan äta av allt utan att lägga på dig..så fuskigt ju!=)

Kramis Maria

Unknown sa...

Kul om du ska låta para din tik,visst är det väl mycket jobb..men det är det värt precis som du säger,dom är ju för söta!!=)

Kramkram Maria