16 mars 2008

Men idag såg jag solen

I går hade jag middag med E & M det var riktigt trevlig=) Och då fick jag två gåvor!! Ägget fick jag av M och den goda likören fick jag av E!! Himla rolig flaska=) Och glasen var ju riktigt fin. Sen på kväll kvällen kom det en hög med bobor*haha* det var skoj!
I dag har jag varit och fyndat på loppis=) blev ett till glas, en lykta och en korg som ska få lite spray färg på sig någon dag här i veckan

Nu får ni ALLA ha en fin dag och en underbar vecka
KJAM



10 kommentarer:

Synnøve. sa...

Vackra glas återigen.
Har en likadan korg som du, den är full med mina gamla leksaker, alltså en del av mina gamla leksaker. Ska ställa den i trappan nu till påsk tänkte jag, ihop med ett mastodont påskägg.
Skulle önska det fanns loppisar runt här, men ikke sa nikke.....
Ha en fortsatt fin dag.
Kram Synne :D

Anonym sa...

Hallo hahah har nog hört om festen kul att du fick dit M så hon släpper löss lite haha Ha en bra kväll KRAM Kristin

Anonym sa...

Hei

vet du hvor den likøren er kjøpt,er kusamler...



Kristine

Anonym sa...

Dy fyndar på loppis du! Jag kanske ska börja gå på sånt jag med:D. Nu ska jag åka till stan då...:( tänk på mig.... Kram

MOONLOVER´S sa...

TILL KRISTINE
Det är väl köpt i tallin som jag fatta det=)
Ha en fin dag. kram

MOONLOVER´S sa...

TILL THERESE
Ja jag har tänkt på dig hela dagen sedan jag fick messet=( hoppas det går bra.
kram i massor

Linneagården sa...

Det var en mkt trevlig kväll/natt hos dig! Måste vi ju göra om. Jasså, jo, jag pratade med pappa igår & nämnde festen....!
Du börjar få en fin glas samling, jag håller ögonen öppna för fler....om du vill!

T kollar på hockey, så jag hamnar här. Hoppas du haft en bra dag. Vi hörs i veckan.

Kram min Kära lilla du //madelene

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Fest o glasen såg tomma ut,måste varit trevligt.
Snöar här idag inte kul.
Jyckarna tyckte dock det.
Ha det bra Krama familjen. PETER.

Anna - På landet Mot skogen sa...

Vilka fina presenter! Flaskan är ju jätterolig, och ägget superfint!

Såg att du fått ta bort en av dina hundar. Ledsen för din skull. Vet hur jobbigt det är, jag tog bort min 16-åriga gamla kompis för några år sedan...usch så jobbigt :(
Stor kram till dig!

Ha en fin kväll!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

MMM. så smarrig likören såg ut...o jättevackert ägg!!!
Kramelikramen Millan