14 mars 2008

Hallå och fredag igen=)

Och vad är detta=) jo men vi har ju köpt en gps som alla andra!! Så nu hittar vi till jobbet varje dag=) Och i kväll ska jag färga mitt hår=)
Det var ju ett tag sedan jag skrev och jag har verkligen inte haft lust att skriva eller göra något denna vecka! Vilket inte är så konstigt! Det är fortfarande tomt,om man tittar på kvälls sidan, jag går alltid ut vid åtta nio och ska släppa hundarna så dom får springa av sig all energi, men nu springer inte hundarna längre, dom sitter på bron eller vid mina fötter=( Det var ju min förlorade vän som satte fart på dom!! Men det kanske ger sig efter ett tag*hoppas jag*
I kväll har jag bjudit min vän T och hennes barn på middag=) det var jätte trevligt, hoppas hon stod ut med min vimsighet runt matlagningen i dag*fniss*
Och i morgon ska jag hjälpa till på pimpeltävligen här i byn och sen kommer E hit på kvällen och det ska bli super trevligt det med. Det är så roligt att bjuda hem vänner på middag=) visst?
Sen på söndag ska jag på LOPPIS hos Linneagården
Få se vad man hittar där då=) Vet en sak=)
Men ha så trevlig i helgen nu!!
OCH TUSEN TACK AV ALLA SOM LÄMNADE KOMMENTARER OM MIN FÖRLORADE VÄN!! DET VAR SÅ FINT OCH RART SKRIVIT AV ER ALLA! TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR ATT NI FINNS DÄR UTE=)
KRAM

5 kommentarer:

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

En go vän är aldrig trevligt att förlora,min förra Lab blev 14 o han o jag låg på golvet ihop när han somna in.Han hämtade mej o gav sej inte förrns ja la mej igämter honom.
Har inte haft lust att skriva ,händelser hos föräldrar har satt stopp.Kram Peter

Synnøve. sa...

Skönt att du är igång igen.
pimpeltävling låter skoj.
Hoppas att kvällen blev lyckad.
Kram Synne :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Förstår det så väl..måste ha blivit tomt..Bra att du har en hel del att göra så att du får annat att tänka på,ha en fin Söndag!

Kram Maria

Anonym sa...

tack för en supergod middag och trevlig kväll! =) Kul att se dig lite flummig och vimsig...annars brukar ju det ofta vara min roll:D haha. Det här måste vi ju absolut göra om ! =) Kram på dig tjejen!