11 maj 2008

Ska ni besöka en loppis

Go´kväll
Fondue set!!(det är såå gott att stoppa ner ost och goda kött bitar osv i denna gryta)
Är ni sådana som besöker loppisar, på linneagårdens loppis må jag säga att det går att fynd.
Tycker oftast att går du in på en loppis så på vissa är det överpris och vissa bara rat.
Men så är inte fallet på denna loppis,så mycket fint och så himla billigt!
Helt klart värt ett besök om ni har vägarna förbi.
Ja det ska vara som kakfat hade jag tänkte men det bidde inte så just nu=)
25kr kosta detta fat och är hemslöjd fick jag höra;)


Visst var väl tvålen fin?

Den här hänger i köket nu men kommer få flytta ut till stugan i sommar!
Den passar bättre där!




Drivbänken har jag inte köpt,men jag har satt sallad i den=)
Vi älskar grönsaker i denna familj;)




Å vad är detta? Jag höll på få en chock när jag satt upp dom själv;)
Dom kommer nog inte vara så långlivad i fönstret,men samtidigt så blev det liv i rummet!!
Ha en bra vecka allihop!
Jag längtar inte så mycket till jobbet i morgon,känner mig inte så "kry" och med tanke på att jag har en ny arbetsuppgift (fönster isättare) så drar väl inte det så himla mycket heller,man orka inte änns lyfta ett fönster med karm själv=( Å borra i betong var bara dammigt och tråkigt=(
Nä tacka vet jag när man fick måla betongväggarna!! Men det är ju faktiskt en bra grej att lära sig,så man får se det positivt! En erfarenhet rikare;)
Kram på er






3 kommentarer:

Linneagården sa...

God förmiddag. Här har man tagit sovmorgon... Hoppas du känner dig bättre idag!?
Ja, men vad bra fatet blev med bröd i. Men vad söt hundvalpen är, den skulle man vilja gossa mé.
Snart ska vi till Ström.

Kram från mig /madelene

Anonym sa...

svar: Jamen tackar! :) Det var ju någon på bloggen som tipsat att jag skulle göra så, och tyckte det var ett vettigt tips. ^^
Jomen det låter ju riktigt bra det! :D Självklart. Och haha, jamen precis, det är ju den perioden dom mest sover och äter, om det förstås inte blir någe kolik barn då. Men den oturen borde man ju inte få. :)

Synnøve. sa...

Vilka fina loppisfynd du gjort...
Måste komma iväg på en loppis snart. Alla ser ut att göra så bra fynd. Blir lite avundsjuk hehe.
Skönt att din hund blev godkänd. Så nu är det bara att sätta igång kan jag tro.
Har du många hundar?
Kram Synne :D