11 juni 2008

Baren är öppen

De här ser väl gulligt ut?

Nu är det bara två veckor tills min lilla nico kommer hem=)
Då får ungarna passa fötterna tills han har tappat "sylarna"
Nä så farligt är det ju inte,men lite.
Det händer inte så mycket mer än att man ligger och gosa i soffan till någon bra film nu när vädret är såååå TOPPEN;)
Men det är mysigt det oxå! Sen när det tråkiga vädret kom så har vi roat oss med att äta allt som är onyttigt hela kvällarna! Men de e gatt=)
Nä nu ska jag dra mig till familjen!
Ha det så bra.
Kjam på er

4 kommentarer:

Linneagården sa...

Tack rara Du för kakorna. Dom var så mumisga. T trodde att du hade tänkt på honom då du gav till oss...!!

Vovsingarna ser då så góa ut.
Kram & Godnatt /grannen

J....y sa...

Din längtan efter vovven känns ända hit....och jag förstår dej!
Jättesöt!
//kram, Jenny

Cia sa...

ååh ska du få hem en bebis! guu vad mysigt, och perfekt nu när det är sommar :) Fick hem min Linc såhär års förra året! Heelt ljuvligt att bli med valp på sommaren!

Unknown sa...

Sååå söta voffsingarna är..man vill bara gosa pch krama dom!=)
Kul att du snart får hem din lilla valp,kan tro att det blir spännande!=)

Ja,det är gott att äta allt smaskigt som finns ibland..man kan inte alltid äta nyttigt...vad livet vore tråkigt då.Hoppas du har en skön Söndag vännen!

Kram Maria