23 juni 2008

Roligt mms


Hallå
Ja men då var det måndag då=) Två veckor till semestern=)
I helgen fick jag ett mms av min kära vän som är ute och går jämt,hon hade stött på en sådan skylt*haha* Ganska rolig! (det är på riktigt)
Söndagen var vi bara ute och åkte runt och titta och åt på restaurang och sen kom Frida hit så vi satt och surra och skratta. Riktigt trevligt.
Jag ha en bekant nere i sundsvall som har kennel på Rottisar,så är det någon som är sugen på att köpa en han valp så finns det 2st där;)
Själv så får jag nog ett tag fram över;)
Nä nu måste jag gå och göra sista rycket i kväll.
Kjam

6 kommentarer:

Synnøve. sa...

Det var en kulig skylt. Var finns den hehe....
Hoppas din midsommar var lugn och sansad "fniss".
Här var det fullt hus men det vet du ju redan.
Inget sött slank ner genom strupen på brorsan Peter. Man blev ganska besviken hehe...
Hoppas du fått hem Nico nu och att allt är bra med den "lille".
kramen vännen.
Synne :D

J....y sa...

Haha! Fräck skylt!
Har du fått hem voffsingen än??
Kramiz, Jenny

Pixi sa...

Kommer Nico hem snaaart??? Verkar så ju!! Oj vad skoj!Det e alltid skoj at få hem en valpis! Kram på dej!!=)

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ser ut som mej o frugan på skylten.Hoppas Midsommaren var till belåtenhet,vi trivdes hos Synne o J ....
Kram Peter

H@nn@ sa...

Gud vilken sööt skylt. En sån skulle man ju vela ha bara för att den är underbart söt. :P Hoppas din midsommar var bra, verkar ju så. :D Vi hade dessvärre inte så fint väder, men det var trevligt iaf. :)

Ha det så bra..
Kramar
Hanna

Linneagården sa...

Men vilken ful!
Är du ute å håll på?