27 juni 2008

Tack Hanna

I dag när jag titta in på Hannas blogg så hade jag fått denna fina utmärkelse av henne=)

Man blir så glad! Tack snälla du=)
I morgon far vi till Mörsil och hämtar vår nya familjemedlem=)
Så det kommer nog bilder framgenom.
Måste även passa på att hälsa min kära vän Veronica,HJÄRTLIGT välkommen hem
och hoppas vi får många trevliga dagar i sommar=)
Nä nu måste jag gå och lägga mig så jag orka mig upp i morgon.
Höll på glömma=)
5st jag vill ge den till:
Synne
Linneagården
Pixi
Maria
Jenny
Kram och natti natt

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Grattis till den utmärkelsen Cia.
Du är värd den.
Så får jag lov att säga tusen, tusen tack själv för att du ville ge den till mig.
Ska leta fem värdiga mottagare.
Kan förstå att du är spänd på att få hem Nico idag.
lova att ta många bilder nu så vi får se hur det går med hemkomsten.
Kramen vännen.
Synne.

H@nn@ sa...

Du är värd utmärkelsen.. :D Lycka till att hämta hem lilla Nico, du måte ju visa bilder på lillen idag.. :D

Ha en bra dag, vädret verkar ju bli bättre..
Kramar
Hanna :D

Linneagården sa...

Men Tack, Tack snälla Du. Ska sätta in "skönheten" på sidan strax, men det krånglar med allt/dator´n ikväll verkar det som.

Pixi sa...

Tack så hjärtliiiigt...den e såå fiin! O Nico,socket hjärtetroll!!! Kram på dej !!! =)

J....y sa...

Tack rara lilla du!!!!
Va fint...har aldrig fått något sådant förr!
Tänker att det blir mindre bloggande här nu en stund...Haha!
Vi har överseende!!!!
Med en sån sööööt pälsboll som Nico vid din sida, förstår jag precis!
Pussa honom på nosen....
Kram, Jenny ((-: