15 juli 2008

Blommor och kallkälla

Go´kväll
Som ni ser så är det bara några veckor tills hjortronen börja ta fart=)
Idag har jag varit runt och tagit kort på lite blommor på gården,det är så fint när det blommar.

Men dessa nypon buskar drar åt sig mycke flugor osv oxå!



pioneer? eller va hette dom nu då?




I går kväll så skulle vi leta åt en kallkälla som min karl visste om sen dom var små=)
Det ända som var lite "jobbigt" var att kliva över alla träd som ramlat över vägen,men vi lyckades hitta åt den efter ett par kilometers promenad=)




Ursäkta mig att jag varit så dålig på att skriva till er alla!
Men jag ska göra ett försök någon kväll
kram från mig




5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Stressa inte med det. Gör det i din egen takt.
Hjortron såg vi när vi var på fjellet här. Men inte var det många nej.
frågan är väl om man hinner plocka några hehe....
Ha en fin onsdag vännen.
Kramen Synne.

Anonym sa...

Såg att du hade rättat blomman...*ler*... ha en bra dag! kramar från syster

Linneagården sa...

Mmmmm...pioner är så vackra. Kan jag gräva upp ett gäng, hihi!
Såg dig idag... Ha en bra kväll så hörs vi till helgen.

Kramen /madelene

J....y sa...

Så granna blomster du visar!
Håller med om att pioner är otroligt vackra!
Tyvärr har jag bara en, och den trivs nog inte hos mej...)):
Ha det så bra!
Kram, Jenny

MOONLOVER´S sa...

Till syster
Jo nu har man ändrat lite;) kram på dig