19 juli 2008

I morgon blir det att gå på åsele marknaden

Sola skin och katta grin;)
Nu har redan två veckor av semestern gått och jag har aldrig känt att jag har så stressat schema som nu=)
Men i veckan var vi i stugan två dagar och det är så mysigt att sitta där vi sjön och bara vara liksom.
Här ser ni en kvälls bild på kalkberget!
Här ser ni grillbädden! Allt är så gott att äta ute=)

Här kommer min nya familjemedlem och springer mellan buskar och stenar!
Det är nog ganska skönt för hundarna där ute,bara att ta sig ett dopp när dom vill!
I morgon bär det av till norrlands största marknad.
Vi hoppas på fint väder så man hinner springa i alla stånd och titta runt.
Ha en fin helg.
Kram på er alla!




3 kommentarer:

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Hej igen,varit lite ledsamt här ett tag.Men nu har vi fått de senaste bulletinerna från sjukhuset.
Tid kommer det att ta men han SKA o ja VET att han gör det.
Har lovat honom att vi ska leka nästa sommar o då blir det så.
Kramar Peter.

Synnøve. sa...

Redan två veckor? Vad fort det går.
Såg så skönt ut med det fjället och vattnet.
Grilla har vi inte gjort mycket i sommar hitills.
Idag blåst og regn igen.
Nico växer och frodas ser jag.
Skönt.
Kramen Synne :D

Anonym sa...

Hallå fina bilder. Tack för utmärkelsen Madde visade hur jag skulle göra hahahahah. Jaha du har varit i Åsele var de bra! Hade du kul på dunder lördagen???? Jag hade iallafall skit kul på fredagen blir faktiskt sugen på att ta en fest igen i höst kanske GRAND?????? Hade bra KRAM Kristin