29 juli 2008

Nu e man hemma igen

Hallå på er!
Känns som det var evigheter sedan jag satt vid datorn,men här upp ser ni första mötet med test ledaren på mh-testen! Måste bara säga att vi klarade testet.=) Och det var skit skoj att gå testen. Ni måste prova.
Sen när vi kom där i från for vi till stugan så hundarna hade möjlighet att bada hela dagarn,det är ju så himla varmt ut!

Till och med jag har badat, och det hände inte igår om man säger så=)
Men jag simma nog 1km sammanlagt;) och de kände på lite faktiskt.
Här sitter jag och lill tjejen och ror i den lilla gummibåten,den var lite trång men vi fick ju plats;)


DÅLIG BILD!
Men fisket var jätte bra utanför stugan,först tog min gubbe upp 8st sen tog min vän veronica upp11st fina matfiskar och sen i går bidde det dom här 6st.
I dag har man varit till åsele och hälsa på lite!
och i morgon ska jag upp till Vilhelmina och lämna lillgröt och hälsa på lite kompisar=)
Nä nu ska jag gå ut till min underbara familj.
kram på er alla





3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Skönt att se att det gick bra. Har undrat lite.
Fisket ser ju ut att vara lyckat. Det är bra, för det är så gott....
Jag ska baka lite bröd just nu.
Maken ska jobba inatt. Så han måste ha lite matsäck med sig.
Ha en fortsatt fin dag.
Kram mig.
Synne.

Chubby Chieque sa...

Opps!!! kan jag få en fisk till min grillning? §:-))

Kom för en drink hos mig... öppet hus är det oxå! §:-))

kram,
//chie

Pixi sa...

vad e ett mh test???Fattar inte...Lilte trög e jag kanske?hehe..