23 juli 2008

Till ökning


Hallå igen=)
Ser ut som vi fått till ökning i familjen med 4 katter......
Ja det är väl inte så mycket att säga om det men en bild får ni se på dom
"fina" små djuren.
Tycker inte dom var så gullig ännu om jag ska vara ärlig.=)
Men en svart hane,en grå hane,en grå/vit hona och en vit/svart hona blev det iallafall.
Föddes för cirka5timmar.
På fredag till lördag ska jag och min gubbe vara helt barnledig tillsammans,det är nog första gången sen förra året som vi är barnledig ett dygn tillsammans,lite spännande,vi ska bo på hotell scandic i sundsvall och mysa lite,ja våran rottis ska ju med och gå mh-test och bo på hotell oxå;)
Men det ska bli roligt.
Kram på er så länge


7 kommentarer:

Synnøve. sa...

grattis får man väl lov att säga.
Hoppas att alla mår bra.
Stora kramen till er alla.
Synne.

Pixi sa...

ohh..viket tillskott...alltid gulliga när de e småååå!Vad mysigt ni nska ha det på hotell!!Vi har inte heller vart själva sen över ett år tillbaks...det hade behövts då o då!ha det så trevligt!

Anonym sa...

whhatt? kattungar? de har då fru sprätt inte sagt något om! =) Man får gratulera! =)
Ikväll åker jag, ringer dig något sen. Ha det så bra idag! Kraaam!!

Anonym sa...

men kattungar är ju det sötaste som finns! :D

Anonym sa...

ajdåe..vad är det för fel på dom då? :/

J....y sa...

Så rart med ert lilla tillskott!
Vad säjer Nico om det tro...om några veckor, när det blir jätteroligt att klättra i hans svans och bitta han i morrhåren!
Hehe!
Ha en skön helg och njut eran hotellsemester! Kram, Jenny

H@nn@ sa...

Kom och var med på min och mammas tävling.

enmorochdotter.blogspot.com

Kramar
Hanna