29 september 2008

Hotell Wilhelmina

Hallå nu är jag här igen;)

Ja som ni ser så har hotell vilhelmina en stor spark på taket!!
I lycksele har dom väl en stor skoter,eller var det någon annan stans?
Ja men kvällen var bra,vi fick tre rätters middag och sen spelade Noice makers
Har ni hört dom? *haha* Finns en låt som heter OX´N som dom spelade mest hela kvällen.
Det var en händelserik kväll på alla sätt, fick till och med en beundrare*fniss*
Inte varje dag en polis vill träffa en;) men han vågade inte säga det till mig utan han gick genom en bekant som oxå är polis där uppe!!*vilken fegis**haha*fundera på att byta karl nu.....
NÄÄÄÄ... skoja bara.
Nä det var skojigt hela kvällen. Men det gick en och annan krona där uppe oxå!
Nu ska jag ta och dra mig ut på gården och fixa lite efter "stormen"
Kram på er alla.
Jag är så glad att ni finns !!

9 kommentarer:

Anonym sa...

*garvar*
Det lät ju lyckat iaf..
Alltid kul med lite uppmärksamhet också..
Full rulle här idag så jag får farta vidare. Ha en fin dag vännen
KRam

Anonym sa...

haha, polishustrun då ;) skämt å sido! Alltid kul med uppmärksamhet som sagt! =) Vi synes snart då Kram

annette sa...

Ja, det var på tiden att Du kom tillbaks;)
Trodde Du fortfarande var kvar och festade, spännande med beundrare*asg*

Men håll Dej Du till det du har, gräset brukar inte vara grönare på andra sidan:)
Trevligt verkar Ni ha haft!

Kramen //annette

Chubby Chieque sa...

Tack att du kunde titta in i helgen och firade med mig.

Oppssan!!! vad kul att få allt uppmärksamhet, huh? *wink
Det verkar att du trivs som fisken i vattnet, "over there", kan jag se.

Ta lugnt...

J....y sa...

Härligt med lite uppmärksamhet ibland!
Det förgyller vardagen...bara man vet att stå kvar med fötterna i myllan...((-;

Skönt att du e tillbax...saknar dej och dina härliga berättelser när du e borta för länge!

Sov Gott och kram! /7Jenny

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
Jag trodde att poliser var tuffa ja, så fel man kan ta..
Så fint det var men en spark på taket fniss.
Snön kommer snart tror jag.
Ha nu en fin dag vännen.
Kramen Synne.

annette sa...

Tack för Dina "goa" ord inne hos mej, vill bara säga att det är ömsesidigt Du goa och varma!!

Kramen //annette

Unknown sa...

Kul att du hade en trevlig kväll och så fint med sparken som lyser ovanpå hotellet!

Kul att du fick en beundrare och en polis tom =D Kul med lite uppmärksamhet ibland.Ha en skön kväll!

Kram Maria

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Har varit å smygtittat lite i din blogg. Vad fina bilder du har... Kram C