21 oktober 2008

Cesar millan

Vill Tacka christina för denna fina AWARD
Du är underbart snäll och go.
Kram på dig

Respekt


Sitter här och väntar på att klockan ska bli 07:30 så jag kan åka ner och jobba,

Kan man ju passa på att blogga lite;)

Finns ingen människa som jag hyser så mycket respekt över som Cesar!

Han är så duktig och det är så intressant att se hans program osv.

I går kom äntligen boken hem som jag väntat på. Underbart.

Låg uppe lite länge och läste och sen blev jag väckt 2 gånger i natt oxå.

Härligt att kliva upp när man sovit ut så bra;).....

Ha nu en underbar dag

KJAM



10 kommentarer:

J....y sa...

Hej du!
Och Tack för dina rara ord inne hos mej!
Nu har jag läst ikapp här och ser att du ätit både norsk gele´och gröt och sonen har visat att han är en helt klart "BLIVANDE FOTOGRAF"!
Jättefin bild på kissen där i soffan! Hälsa honom det!
Ha en riktigt bra dag, så hörs vi!
Kram, Jenny(:

Christina sa...

Den boken skall jag önska mig till jul.
Jag har något till dig på min blogg
Kram vännen

Christina sa...

Du är go du med så den är du faktiskt värd.
Kramkram

Anonym sa...

Den mannen såg jag på TV igår och han är helt fantastisk med hundar! Äger ingen egen hund men gillar programmet i alla fall!

annette sa...

Och jag vill tacka Dej för hälsningar och glada tillrop under datastrulet.

Grattis också till Awarden, Du är värd varenda en!

STORA KRAMEN!

//annette

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Grattis till jobbet.
har inte varit ute på bloggen så mycket sista tiden. Formsvacka....
Så har vi besök med.
Allt är bra annars.
Ha det gott.
kramen Synne.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Fru M tittar på hans program,ja är INTE tv-människa.
Kram Peter.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kul med en så fin utmärkelse..Hoppas att allt är under kontroll. Ha det gott. :o)

Anonym sa...

Hej tjejen.. Har en liten utmaning till dig hos mig..
Du gör den bara om själv vill.
Jag hoppar över många såna själv men just nu kunde jag ändå inte sova... ;)

Anonym sa...

Försöker skicka komentar men det vill inte funka.. Nytt försök nu då..

Hoppas allt är bra med dig

Kram
Christa