18 oktober 2008

Lördag kväll i stugan

Mys kväll

Nu är det lördag kväll och jag har tänt ljus i sovrummet och vardagsrummet!
Tänkte jag skulle göra en snabb bloggning sen ska jag krypa ner i soffan!
I går var en underbar dag.. Men inte likt mig att träffa så många på en och samma dag.
Men går dagen var lyckad rakt igenom. Det var så gosigt;)
Tack för att ni finns.
I morse så hade jag "damp" börja plocka ihop lite saker som jag skulle ge bort till en vän.
Sen fortsatte jag att plocka tills det bidde akut,åka ner på byn och fika med Veronica.
Sen har dagen gått i ett lugnt tempo......
Ha nu en fin kväll allihop där ute
Me like you;)

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmorgon Cia.
Tidigt uppe idag med ser jag.
Sådana dagar har man ibland.
Ska försöka få en sån här med. Inte lätt haha....
Ha det bra idag och jag hoppas solen skiner på dig.
kramen mig.
Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det lät som en riktigt myskväll. Själv myser jag i studentlitteraturens tecken. Jag börjar längta tills skolan är slut och att få lite tid till annat. Ha det gott så länge. Kram c

Unknown sa...

Låter som du haft en lyckad och mysig helg!Mysig bild med ljusen,så mysigt att tanda ljus som lyser upp mörkret!

Idag så har vi haft sol och 5 grader kallt härhemma,blir alltid glad av att se solen.Men ingen snö ännu,blir ju så vitt och fint när den kommer!Hoppas du har en skön Söndag!

Kram Maria

Christina sa...

Härligt med mys...
Ha det gott vännen
Kramkram

Anonym sa...

Ha en bra dag på jobbet vännen.
Här ska jag inte göra mer än absolut nödvändigt.
Någon *idiot tjej* gick o tränade samtidigt som jag. Hostade o hade sig.. Sen hände samma sak i bastun.
In kom en tjej och lät förkyld.
GISSA om JAG snörvlar idag *MORR*
Men annars är allt bra *hahahaha*
Kram på dig

Christa