23 november 2008

I dag vill man bara bädda in sig

Hallå


Ja men då var det söndag, kallt är det ute oxå, vi hade -20 i morse.
Nu är det bara - 10,det är lite mer rimligt=)
I går var det fullt upp,min syster kom hit och var här halva dagen,riktigt trevligt och tack för fina saker=)sen åkte jag,barnen och erika en snabbis på loppisen hos madde,
där fanns det mycke gott,köpte med lite tunnbröd sen bidde det lite fika där i stugan hon hade pyntat med jul. Det var så mysigt.
Nä nu måste jag agera igen men ha det så bra där ute.
Ta hand om er.
Kjam

9 kommentarer:

annette sa...

FY SÅ KALLT!
Här är det bara någon minusgrad men det känns som om det vore fler, är någon kall Nordostlig vind som gör att det så.

Ha nu en bra söndag!

Kramelikram //annette

Rebecca sa...

Tack för igår.. de var riktigt kul!
Det va ju minus 17 igår hos er när jag åkte därifrån, inte konstigt att hyllan va som isbitar..*ler*.. kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

det där måste vara vad man kallar bamsekram. Hoppas att du har haft en bra dag i kylan..Första skoterturen är avverkad och hur kul är inte det...Må så gott. Kram C

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Det var kallt det.
Här var det bara runt 10. men det blåser som bara det.
Ha nu en god måndag.
Nu ska jag fika.
Kramen Synne.

J....y sa...

Åh, fytt i rackarns så kallt!

Jag längtar efter snö, och det tycks snart som om alla har snö utom vi här i västra götaland!
Orättvist...
Ha det bra!
Kram, Jenny

Christina sa...

Fy fasiken så kallt, här gnäller jag för 3 minus....men så är jag ju skåning:)

Ha det gott vännen
Kramkram

Anonym sa...

Här har vi haft -6 vilket känns rätt lagom.
Kikar bara in som hastigast innan John Blund kommer här..

Natti natti
Christa + trion

Anonym sa...

Usch, bara du skriver -20 grader fryser jag... annars är det ju fint att titta ut på kristallsnön.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej...jag igen. Har nåt till dig. Den ska du ha..så de så. Kram