25 november 2008

Tisdag kväll och en härlig award

Tack snälla Camilla

Här rullar dagarna på.
Hinner knappt med mig själv just nu,men så är det ibland eller hur?
Camilla räddade min kväll men en fin award,du är så snäll=)
Denna ska jag ge vidare så klart,men jag ska klura tills i morgon vilka som ska få den
*fniss*
Hoppas ni har överseende med att jag inte hinner titta in till er alla så ofta just nu.
Förlååååt=(
Sov så gott.
Kram på er
Hej igen!!

Jag vill ge denna award till

Annette,syster,jenny,maria och chirista

ett snabbt till lägg för i kväll.=)


5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Grattis, grattis och grattis igen.
Den har du förtjänat.
Sitter uppe och fryser....
Urken kan man säga.
Ska nog sjutton ta mig en kopp te.
Ha det gott nu vännen.
Kramen Synne.

Anonym sa...

Behövs inga förlåt.
Jisses det är ju snart jul och jag gissar att de flest börjar få mkt om sig o kring sig den här tiden.
SJälv har jag mammas flytt hängande över mig och mina änglar.
Så jag tittar inte in så mkt jag heller.
Blir lite då o då när tiden räcker.
GIssar att mitt bloggande tar racerfart sen när julen är över.
Kramiz
Christa

Unknown sa...

Grattis till den fina awarden,och tack gulliga du att du vill ge den till mig,den är så söt och fin!=)

Förstår så väl att du inte hinner med.Är ju inte många veckor var till Jul oh det är ju mycket som ska hinnas med innan det..både städas,pyntas och bakas.Ha det så gott vännen,hoppas du får en fin dag.

Kram Maria

Anonym sa...

Tack, snälla du!
Det är viktigt att ta hand om "själva livet" också!
Bloggandet får ju bli som en bonus, när man har tid och lust!

Så känner jag nu, och därför håller jag på att "avveckla" lite smått...
Eller omarbeta....vet ingenting...

Så jag tackar för den fina utmärkelsen och bär den med mej i mitt hjärta!
Det får räcka så länge...
Ha det jättebra!
Kram, J...y

annette sa...

Så jättegöad jag blev att få denna fina Award från Dej, varm ända in i hjärteroten!
Är dåligt med mitt bloggand också just nu, ingen fantasi alls!

Stora Kramen //annette